chat box here

2009年12月15日星期二

我快崩溃了~~~~~~~~~~~


这是facebook我回朋友的留言:
 i really hate she asking stupid ques to me lo....when i back home...den she say her frd buy Garmin GPS more cheaper that ur company....also included 3 years warranty wor....if like that dun call me go parade test camera la...pening...dun wan buy wit ur company la...alway want me serve her...

she think she is princess jiang...

last time she scold me y i must buy expensive de camera...cheap cheap also can use de,no different de...is same 1...den i'm not professional...

she actually wan buy FS4 de...den ask me ok ma?function full or not? Halo,499 only ,wat she wan wor....

expensive de ofcoz hav different de la...got wide angle,high megapixel,function more,lens is great 1 de la..

yesterday,she also ask u function full or not...ask u hav different or not....den she say dunno camera de...hey...if dunno camera ,y want to scold me buy GF1 or G11 wor....y want many function...hate....
 
这个人有没有搞错啊~真的很讨厌~
买那一点东西
还贪得无厌
还一副欠扁的臭脸对人
她们是我的旧同事,我的朋友
麻烦你尊重一下人家好吗?
你又没有和人家说你要做分期付款,
只是给信用卡人家,
谁知道你要什么!!!
虽说你是客人~
我也对你忍无可忍
我没有偏帮任何一方
这是全世界的人都看得到而不变的事实!!
实在受不了了
小姐,你有没有卖过相机啊?
你有做过sales吗?
你以为这份工容易做吗?
我只是做part time都可以做到身理失调的
你知道这间公司拿货的价钱吗?
那么厉害批评人家
批评一下你自己啦!!
买那一点的东西还要这个那个!
还想要赠品!
如果我还在这家公司工作的话,
我什么也不会给你!!
利用我!
你带我去订机也没有用!
我不开口,我不在,
你能得到什么赠品!
今天的遭遇是你的不幸!
我那天说要打电话告诉他们你要做分期付款的
是你叫我不要!
还敢打来给我怨人家没有帮你做分期付款!
拜托!
人家做那么久,
有信誉,
你是顾客,没有表明要什么,
而且你有看见公司有规定说用信用卡就是做分期付款的吗?
你这几天烦到我快死了~
明明打电话和你说我不要买那些东西!!! 打电话给你的时候我已经问你得空吗?是你说得空的,但是自己顾着谈恋爱~
今天问回我几时打过给你!!!
厚~
还答我莫名其妙的东西,
说什么:我知道你不在意那一百几十的!我明天就去和那个人要货!
什么一百几十啊~你欠我的只那么少吗?只有买东西的钱吗?
我现在是没有收入的!
你还要我怎样?
穷人得罪你啦?
有谁像你没钱还冲大头鬼!
买名牌!
我只不过要拿回我的血汗钱而已!

没有评论:

发表评论